lördag 27 mars 2010

Anekdot!

Min syster förstår inte vart lilla Liv har fått sitt humör ifrån, men det gör jag!
Låt mig nu skriva ner en liten anekdot!

Familjen Swanström hade just flyttat in i det nybyggda villaområdet på sörmovägen. Sara hade just lärt sig att cykla blott 5 år gammal! På en röd liten cykel med stödhjul tog hon sig fram väldigt stolt. En morgon när den lilla blonda lintotten tar sig ut ser hon en stor lastbil som börjat asfaltera vägen utanför..Sara blir rasande, cyklar fram & ställer sig framför lastbilen varpå chaffisen får stanna & kliva ur. Sara tittar på honom & säger helt iskallt & orädd
- Ska du förstöra vägen för mig gubbj-el?!

Så nej, jag är inte ett dugg förvånad över vem lilla Liv brås på syster min ;)

1 kommentar:

  1. Ha ha ha jag skall icke förvånas alltså..: )
    Har ju alltid haft gott öga till äldre män men frågan är om de haft gott öga till mig : - O Släck lampan nu och ha
    en bra lördagkväll !

    SvaraRadera