söndag 22 augusti 2010

En starkt lysande stjärna!!!

En starkt lysande stjärna på min stjärnhimmel är Therese! Idag kom hon hit med fika, mina favvo-kolor från jam jam & sen slog hon till & bjöd på middag! KÄRLEK!
När hon åkte mådde jag så mycket bättre, hennes vänskap betyder så mycket för mig, hennes generösa sätt att vara & hennes grymt sköna humor!

I morgon var det dags igen då..operation nummer två, än en gång sitter jag här och gruvar mig & är lite rädd.
Sen får det på riktigt vara nog för i år, NOG med olyckor & nog med morfin!

Avslutningsvis på detta lilla inlägg:

Grattis till kusin Emma & hennes Yngve som har satt en liten prins till världen idag! Äntligen har mandarinen landat :)

*
*
*

Puss

1 kommentar:

  1. Men jösses vilken vurpa du har varit med om. Krya på dej!
    Kram Anita

    SvaraRadera