söndag 8 augusti 2010

Doften av havet




Doften av havet, värmen och närheten till Öland fick mig att inte vilja lämna Kalmar. Det fyllde mig med så mycket enerig. Men även en verklighetscheck, Augusti är här och jag kan knappt förmå mig att ens tänka att hösten ska komma snart..hur ska jag överleva allt mörker och ännu en vinter till..Jag vill bara leva i det som är nu, ett tillstånd som är ett enda långt lyckorus känns det som.

Turnerandet, underbara galna roliga fina mysiga människor, arister som får komma till sin rätt och alla vackra platser som vi får äran att komma till, i LOVE it! En enda stor familj har vi blivit i sommar alla vi som åker omkring. Och att få fota har blivit till en stor passion, och speciellt när ljussättningen är magisk!!!

Någonting jag kommer att ta med mig när detta är över!

Pussar & kramar till Emma som fyller år idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar