tisdag 22 juni 2010

SÄPO och årets mussla

Jag lyfter på hatten och tackar granne & SÄPO för bilhjälp igårkväll!

Förövrigt rullar livet på & årets mussla hittills är Malin!
I söndags var det lunch med Svegs-brudarna. Vi sitter & käkar när jag ser hur det blänker till på Malins finger.

- Men vad är det där Malin?
- Ha haa, det är min förlovningsring!
- Men WHAT? Och inte har du sagt någonting, när hände det där?
- I påskas..
Lotta- Har du inte läst det på facebook..

FACEBOOK, detta hat-älskade objekt. Nej jag har inte läst det på facebook. Jag i min värld trodde att man i ett rent glädjetjut talade om det för allt & alla, och kanske inte enbart via att ändra sin relationsstatus på fejjan..MEN vi är alla olika, och på nåt sätt kan jag tycka att det var väldigt charmigt att Malin & hennes prins inte sa någonting!

I vilket fall som helst, GRATTIS Malin & grattis Kajsa & Lotta till prinsen & prinssesan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar