fredag 11 juni 2010

Galet med uppståndelse!

Har det inte gått för långt med uppståndelsen kring detta kungabröllop när jag t.o.m vaknar imorse och har drömt att jag sitter i en bil med Viktoria och Daniel påväg till slottet?! Och då vill jag poängtera att jag är så långt ifrån royltist som man kan komma.

Gaahhaa, inget illa menat så, jag är på riktigt glad över deras lycka & att de äntligen ska få bli man & hustru, MEN tycker att det är lite väl hypat med hela grejen..

Ja ja, regnet porlar ner utanför fönstret, jag ska presentera lite "press" på möte i eftermiddag & sen är det helg med mitt gamla TV-sälen gäng! Ska bli så oerhört kul att ätligen få ses igen! Det vankas tur i skärgården, kolla in lite band, goda middagar & utgång i sommarnatten..LIKE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar