söndag 23 maj 2010

Same same but different!

Pratade med min gamla arbetskollega & gode vän Big B idag! Vi möttes på cafét ute i fredags, vilket var en lycka i sig. Café Opera för mig kan var j-ligt roligt i rätt sällskap, men oxå j-ligt ytligt & tråkigt! Vi pratade om tillställningen, jag var där i jobbet & Bengt privat! Jag berättade att jag hellre föredrar söder & gärna Rocks (ett ordentligt Rockhak där dom flesta är riktiga rockers, & inte en enda stekare så långt ögat når) Bengt berättade om när han var där sist (jag tillägger här att Bengt är en stekare med bakåtkammat hår & kavaj, men har ett hjärta av guld & är en enda stor nallebjörn, ca 2 meter lång & som gärna pratar med allt & alla oavsett genre)

-Nämen sist jag var där försökte jag prata med en brud, men hon bara tittade på mig & fnös & gick vidare..
Jag skrattade & sa att jag kunde på nåt sätt känna igen mig i händelsen fast då på cafét.
Där pratar inte folk med mig för att jag inte har silikontuttar, botoxläppar eller lösnaglar..

Same same but different!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar