måndag 31 maj 2010

Åter

Åter efter stopp i Umeå & Jönköping! Vackra städer båda två i mitt tycke! Tillbaka i STHLM några dagar igen för att sedan åka till Falun! Förhoppningsvis i ett propellerplan med min kollega Janne, (som tagit pilotcertifikat bara för att livet är för kort för att ha tråkigt) spännande!

En vän till Sanna har bloggat efter besöket i Umeå & jag länkar härmed till Johans blogg, scrolla ner till rubriken På Plats, oerhört kul:

http://megafonen.nu/foppa/

Har förövrigt tagit fram räsern igen & kommer numera att cykla till jobbet, & jag har tillåtelse efter återbesök hos doktorn att börja träna igen, YES YES YES! Sommaren är här och energin har kickat in igen, ljusare nätter och man klarar sig bra på några få timmars sömn, livet visar sig från sin allra ljusaste sida dessa dagar!
Imorgonkväll är det picnick i Hagaparken med vänner & vänners vänner, come by alla som vill!

"Åh det är skööönt när mitt Stockholm är grööönt , sakta vi gåååå genom staaaaaan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar