söndag 9 maj 2010

Facebook, thank god for FB!

För 5 år sedan, tappade jag kontakten med min underbara vän Eduardo då han beslöt sig för att flytta från Manly tillbaka till Brasilien. Jag tappade bort hans emailadress & allt jag hade kvar var en fantastisk tavla som jag fick av honom, han är en mycket begåvad fotograf & vi delade intresset av att hitta hjärtan i allt vi såg.

Jag hade inte hans efternamn & har under alla dessa år försökt att hitta honom, funderat på hur han har det, vart han befinner sig i världen & självklart saknat honom!
Tack vare Pia har jag nu via facebook hittat honom då hon (som oxå känner honom) visste vart han fanns!!

Facebook, i LOVE facebook just för detta syfte & Eduardo my long lost friend är nu funnen & Maria lycklig!

Kolla in hans websida, han är helt otroligt begåvad!

http://www.eduardomoody.com.br/





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar