fredag 7 maj 2010

Häng med brudarna!

Pia är hemma på besök från Australien! YEEEEEES! Igår spelade Orup ur Roxys stall sin första platta på Debaser.
Pia överasskade med att berätta att hon & brudarna köpt biljetter till detta, så kvällen blev ju mer magisk än jag kunnat förutspå! Jag möter upp dem på Eken där vi intar en liten stänkare. Hoppar in i taxin där juvelen Angelica drar upp plastglas & en flaska som innehöll, pja, nåt starkare om jag säger så!
Jag skrattade ihjäl mig åt denna underbara människa, sånt händer ju bara i Sveg med omnejd! Nostalgin hade alltså redan börjat innan vi ens klivit in på Debaser!

Väl inne var det tjockt med folk, konserten var det HÖG klass på & minnen blommade upp till låtar som: Jag blir hellre jagad av vargar, Rika flicka, & Från Djursholm till Danvikstull!

Magi att få hänga med Pia & brudarna, det var såååå längesedan!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar