torsdag 27 augusti 2009

HYLLNING!

Jag vill hylla några människor som alltid finns där i mitt liv & stöttar mig, speciellt i dessa tider av beslut! Jag vill ge en stor GULDPOKAL till er alla, för MVG i vänskap, ja mer än så. En guldpokal räcker inte till, ni är värda att ha en egen plats som lysande stjärnor i universum, för det är precis vad ni är! Starkt lysande stjärnor på den vackra stjärnhimlen! Jag tänker ibland på vilken tur jag har som får äran att ha så fina vänner omkring mig! Jag har många fina vänner,och ni är alla guld värda. Men efter dessa två senaste veckor av lite huvudbry går min hyllning lite extra till: LINNEA,JENNIE,NIKE,ELIN,KRISTIN,VERRAN & MIN PAPPA, såklart :)

Tack finaste ni, utan er hade jag inte varit den jag är,utan er hade jag inte kunnat tänka klart, utan era ord & era öron hade jag inte suttit här med ett leénde på läpparna och kännt den lättnad jag gör! Ni är bäst!

Stora bamsekramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar